آریا موزیک

دانلود آهنگ جدید

آریا موزیک

دانلود آهنگ جدید

گیت RF
فرش کاشان
کاغذ دیواری سقف آشپزخانه
آموزش تهیه فایل کامفار
دکوراسیون مغازه
تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول
سیستم اتوماسیون باشگاهی
کیف لپ تاپ دلسی
سیالیس دفترچه ای
کارشناس خرید خودرو

Benden tek ben varım

پنجشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۷، ۰۱:۵۱ ق.ظ

منبع مطلب: دانلود آهنگ دیدی آخرشم دادمت از دست عزیزم عزیزم از مهدی جهانی
دیدی آخرشم دادمت از دست عزیزم عزیزم دلم از زندگی خستست عزیزم عزیزم مگه میشه رو تو چشم بست عزیزم
تنظیم یاسین ترکی .. شاعر و آهنگساز .. مهدی جهانی

تنها تر از من تنها مگه هست اشکامو دیدو از پیش من رفت من مست و حیرون تو این خیابون خوندم با گریه باز زیر بارون
Benden tek ben varım ... Tikhamo, beni daha önce gördün, sokakta sarhoş oldum, yağmur altında ağlayarak okudum
☁☂✣✿.
دیدی آخرشم دادمت از دست عزیزم عزیزم دلم از زندگی خستست عزیزم عزیزم مگه میشه رو تو چشم بست عزیزم

  • Mim Wr

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی