آریا موزیک

دانلود آهنگ جدید

آریا موزیک

دانلود آهنگ جدید

گیت RF
فرش کاشان
کاغذ دیواری سقف آشپزخانه
آموزش تهیه فایل کامفار
دکوراسیون مغازه
تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول
سیستم اتوماسیون باشگاهی
کیف لپ تاپ دلسی
سیالیس دفترچه ای
کارشناس خرید خودرو

انواع نرم افزار کامفار فارسی

شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۸:۴۴ ب.ظ

انواع نرم افزار کامفار فارسی

نرم افزار کامفار در سه نوع از سوی یونیدو عرضه شده است که این سه نوع شامل موارد زیر هستند:   1- COMFAR 3 EXPERT این نوع نرم افزار کامفار کامل‌ترین نوع این نرم افزار است و تمامی شرکت‌ها می‌توانند از آن برای تجزیه و تحلیل اطلاعات مورد نیاز خود، بدون هیچ گونه محدودیتی، استفاده نمایند.   2- COMFAR 3 BUSINESS PLANNER این مدل نرم افزار کامفار بیشتر برای شرکت‌هایی طراحی شده است که هدف اصلی آن‌ها از به‌کارگیری این نرم افزار، تجزیه و تحلیل مالی است و نه تجزیه و تحلیل اقتصادی. شرکت‌های خصوصی عموماً نیاز چندانی به تجزیه و تحلیل‌های اقتصادی ندارند و این نوع نرم افزار کامفار فارسی پاسخ گوی نیازهای آن‌ها خواهد بود. اما شرکت‌های دولتی که نیاز به تجزیه و تحلیل شاخص‌های اقتصادی مانند اشتغال‌زایی، ارزش افزوده و … دارند، با استفاده از این نوع نرم افزار کامفار فارسی نمی‌توانند به اهداف مورد نظر خود دست پیدا کنند و در نتیجه باید از نوع اول نرم افزار کامفار فارسی استفاده کنند.   3- COMFAR 3 Mini EXPERT این نوع نرم افزار کامفار شباهت بسیاری به نرم افزار کامفار نوع دوم دارد، اما امکانات آن محدودتر است و بیشتر برای شرکت‌های کوچک‌تر، با نیاز به تجزیه و تحلیل مالی محدودتر مناسب است.  

مزایای استفاده از نرم افزار کامفار فارسی

استفاده از نرم افزار کامفار فارسی بسیار از مشکلاتی که پیش از تدوین این نرم افزار وجود داشت را برطرف کرده است. نرم افزار کامفار تجزیه و تحلیل‌های مالی و اقتصادی را با سرعت عمل بیشتر و با خطای کمتری انجام می‌دهد. گذشته از این در صورت انجام تجزیه و تحلیل‌های اقتصادی و مالی توسط نیروی انسانی، احتمال تغییر عمدی نتایج از سوی نیروی انسانی به هر دلیلی وجود دارد، به همین سبب مدیران برای پیشگیری از تصمیم‌گیری اشتباه بر اساس نتایج تغییریافته حاصل از تحلیل‌ها، می‌بایست از چندین تحلیل‌گر استفاده می‌کردند که این امر نیز خود باعث افزایش هزینه‌ها، از جمله هزینه‌های مالی و هزینه‌ی فرصت می‌شد. استفاه از نرم افزار کامفار این مشکل را نیز برطرف کرده، چرا که با استفاده از آن مدیریت می‌تواند خود تجزیه و تحلیل داده‌های شرکت را کنترل نماید.  

تهیه‌ی نرم افزار کامفار فارسی از شرکت بامداد قرن

آخرین نسخه‌ی نرم افزار کامفار فارسی و انگلیسی یعنی همان نسخه‌ی COMFAR 3 EXPERT 3.3 a قابل تهیه از شرکت بامداد قرن است. شرکت بامداد قرن این نرم افزار را هم همراه با قفل سخت‌افزاری و هم به صورت لایسنس نرم افزاری در اختیار مراجعان محترم خود قرار می‌دهد. ضمانت 5 ساله‌ی نرم افزار کامفار فارسی و انگلیسیِ ارائه شده توسط شرکت بامداد قرن، امکان نصب نرم افزار روی تمامی سیستم عامل‌ها و همچنین امکان گذراندن دوره‌های آموزش تخصصی نرم افزار کامفار در مرکز آموزش بامداد قرن، از جمله مهم‌ترین مزایای تهیه‌ی این نرم افزار از شرکت بامداد قرن است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نرم افزار، قیمت خرید، کلاس‌های آموزشی و دیگر موارد در کوتاه‌ترین زمان ممکن، با مشاوران بامداد قرن در ارتباط باشید. نرم افزار-کامفار-سایت-کامفار-پرو

فروش نرم افزار کامفار

فروش نرم افزار کامفار با هدف تسهیل و تسریع امور اقتصادی در تمام ارگان های دولتی و یا خصوصی صورت می گیرد. با نظر به قابلیت ها و کارایی های این نرم افزار و همچنین ارتقای نسخه های آن ، نرم افزار کامفار بهترین نرم افزار برای امور اقتصادی محسوب می گردد که با گارانتی و نصب به همراه آموزش به فروش می رسد. کاربران این نرم افزار شرکت ها و موسسات معتبری هستند که اغلب بهترین ها را انتخاب می کنند. با نظر به این موضوع نرم افزار کامفار یک نرم افزار قابل اطمینان محسوب می گردد. فروش نرم افزار کامفار توسط شرکت بامداد قرن به همراه نصب و گارانتی ۵ ساله می باشد.

نرم افزار کامفار چیست؟

نرم افزار کامفار یک نرم افزار بسیار پر کاربرد در کلیه صنایع می باشد که به حل مشکلات آن ها در زمینه محاسبات مالی و اقتصادی می پردازد. در واقع فروش نرم افزار کامفار به منظور قابلیت تهیه و تدوین و گزارش های توجیهی برای انواع طرح ها است. گفتنی است سازمان های دولتی، موسسات تجاری، شرکت های خصوصی و به طور کلی تمامی ارگان هایی که در صنایع مختلف در حال فعالیت می باشند، می توانند با بهره گیری از نرم افزار کامفار به حل مشکلات خویش بپردازند. تکنولوژی نرم افزار کامفار در واقع با هدف بهبود بیشتر همواره در حال تغییر و تحول بوده است. از این رو این نرم افزار به تدریج دستخوش تغییراتی گشته تا این که سبب بر طرف شدن مشکلات تکمیل و ارتقای آن گردد. با این وجود نسخه ی جدید نرم افزار کامفار همواره مورد توجه بسیاری ارگان ها بوده است که نتیجه استفاده از آن تسریع امور اقتصادی گشته که به خودی خود اقدامی مفید در راستای بهبود عملکرد ارگان به شمار می رود.

کاربرد نرم افزار کامفار

در گذشته از روش های سنتی برای تهیه گزارشات مالی استفاده می گردید. در آن روش ها اغلب از جداول گوناگون به منظور اعمال فرمول های اقتصاد مهندسی استفاده می شد. عمده روش های سنتی بر اساس حدس و خطا بود که در صورت بروز خطا با صرف زمانی بسیار طولانی محاسبات مجدد انجام می گرفت. خوشبختانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی شاهد یاری نرم افزارهای مختلف کاربردی، به منظور تسهیل و تسریع کارهای اداری می باشیم. فروش نرم افزار کامفار توسط شرکت بامداد قرن به صورت ارائه آخرین نسخه نرم افزار است که در این عرصه قدرتمند ظاهر شده و در امور مالی و اقتصادی ارگان های دولتی و خصوصی تحولی نوین به وجود آورده است. به این صورت که با بهره گیری از این نرم افزار گزارش های توجیهی مالی و اقتصادی در اسرع وقت با نهایت دقت و صحت آماده می گردد.

چرا نرم افزار کامفار؟

نرم افزار کامفار با داشتن قابلیت های منحصر به فرد و بی نظیری که دارد محبوبیت بالایی نزد ارگان ها پیدا نموده است. گفتنی است این امر به علت کیفیت و کارایی بالا و در عین حال دقت و سرعت بی بدیل آن می باشد. فروش نرم افزار کامفار در واقع روند محاسبات مالی و اقتصادی را برای کاربران تا حد بسیار زیادی تسهیل خواهد نمود. از این رو اغلب شرکت ها و ارگان های معتبر از این نرم افزار بهره می گیرند.

شرکت هایی که از نرم افزار کامفار استفاده می کنند؟

شرکت ها و اشخاص حقیقی و حقوقی که از فروش نرم افزار کامفار استقبال نموده و از آن استفاده می کنند بسیار زیادند که از میان انبوه این ارگان ها می توان به برخی از مهم ترین آن ها اشاره نمود: سازمان بودجه و برنامه ریزی کشور، بانک های متعدد ( اقتصاد نوین، تجارت، انصار، مهر اقتصاد، رفاه کارگران، پارسیان، صادرات ایران، گردشگری، و پست بانک)، سرمایه گذاری مهر اقتصاد ایرانیان، سارمان صنایع هوایی نیروهای مسلح، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر (سهامی عام)، شرکت سرمایه گذاری البرز (دارویی سبحان، نقش البرز، اعتلا البرز، کیوان، تولی پرس)، تایدواتر خاورمیانه ( سهامی عام)، سازمانه منطقه آزاد اروند ( آبادان/ خرمشهر)، شرکت نفت سپاهان، شرکت سرمایه گذاری ساتا ( سازمان تامین اجتماعی نیرواای مسلح)، شرکت هلدینگ دارو پخش، شرکت خدمات مشاوره خرد پیروز، راه آهن جمهوری اسلامی ایران (اداره کل نیروی کشش)، سرمایه گذاری شاهد، پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری، مجتمع فولاد جنوب، شرکت ساخت ژنراتور مبنا، شرکت خدمات دریایی و بندری کاوه، شرکت بهبود صنعت مشاور پارسیان، شرکت تولیدی فراز موتور، شرکت تولیدی ادوات کشاورزی اراک (تاکا)، سرمایه گذاری خانا سازی ایران گروه مهندسین مشاور ایتسن، شرکت مانا مهر نوین، شرکت ساختمانی کوا، مخابرات استان خراسان رضوی، شرکت مهندسین مشاور داده گستر ایمن، مهندسین مشاور رهپویان پارس گستر شرق، شرکت پارس رامین خاوران میراث پاسارگاد، گروه مشاوره مالی روشنگران، شرکت دارو سازی ابو ریحان، شرکت تولیدی بهران محور سایپا، گروه صنعتی لاوان، موسسه سیستم های حمل و نقل هوشمند، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران، شرکت مهندسی کانی فن آور کاسپین، شرکت نصر میثاق اهواز، ملات خشک تراز پی ریز، نئوپان البرز، شرکت خدمات فنی و مهندسی کشاورزی سرو صفه سپاهان، خدمات ساحلی ایران (پایانه کانتینری بندرعباس آریا)، شرکت تولیدی ساگار و قطعات نسوز (ارومیه)، شرکت آذرخش ریل آریا آرا (آراکو)، شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو)، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی سیستان و بلوچستان، شرکت نیک تابان دز، طراحی و اجرا فر آیند سازان نوآور ایلیا، تامین سرمایه ملت، دانشگاه تربیت مدرس، گروه صنعتی پویا، سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات، شرکت تعاونی فردا، فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش (گروه صنعتی گلرنگ) و… .   بهترین-تجزیه-و-تحلیل-داده-ها-توسط-نرم افزار-کامفار-سایت-کامفار-پرو

خرید نرم افزار کامفار

برای خرید نرم افزار کامفار باید دانست، نرم افزار COMFAR یک نرم افزار محاسبه گر در زمینه امور اقتصادی می باشد، نام آن در واقع شکل اختصاری Computer Model For Feasibility Analysis And Reporting می باشد. این نرم افزار محصول سازمان توسعه صنعت ملل متحد است که با هدف سهولت بخشی و تسریع امور مالی ارگان های متعدد مثل بانک ها، سازمان های دولتی و خصوصی، موسسه ها و شرکت های طراحی شده است. برای خرید نرم افزار کامفار در آخرین نسخه، شرکت بامداد قرن دانش تدابیری لحاظ نموده که علاوه بر نصب، آموزش و کتاب PDF مرتبط نیز ارائه می گردد.

نحوه عملکرد نرم افزار کامفار

پروژه های مالی نیاز به ارزیابی دقیق مالی دارند که باید در نهایت دقت انجام گیرد، چرا که تصمیمات مهم وابسته به گزارش های توجیهی مالی و اقتصادی است. خرید نرم افزار کامفار با محاسبه و تحلیل شاخص های مالی، اطلاعات ضروری لازمه را در اختیار افراد قرار می دهد و علاوه بر این تاثیر تغییرات پارامترهای مختلف بر فرایند مالی را نیز برآورد می کند. این عملکرد دقیق و قابل اطمینان نرم افزار کامفار منجر به پذیرش و یا حتی عدم پذیرش پروژه در مرحله تصمیم گیری می شود. خرید نرم افزار کامفار به اندازه ای حائز اهمیت است که می تواند در آینده ی ارگان تاثیر به سزایی داشته باشد.

تاثیر نرم افزار کامفار در روند امور اقتصادی ارگان ها

امور مالی و اقتصادی در هر ارگانی کوچک یا بزرگ جزء مهم ترین امور به شمار می رود. لذا تهیه و آماده سازی گزارش های توجیهی مرتبط با این امور نیز تا حد زیادی حائذ اهمیت است. از آن جایی در روش های سنتی برای انجام این امور از فرمول ها و جداول استفاده می کردند و درصد خطای انسانی زیاد بود، لذا این فرایند با صرف زمان طولانی به انجام می رسید. اما هم اینک خرید نرم افزار کامفار در انواع مختلف بسته به نوع نیاز ارگان ها میسر می باشد تا در اسرع وقت با دقیق ترین معیارها در نهایت صحت امور اقتصادی را پشتیبانی نماید.

کاربرد نرم افزار کامفار

  • مناسب جهت مطالعات اقتصاد مهندسی
  • امکان سنجی
  • طرح های توجیه فنی و اقتصادی
  • شبیه سازی
  • تحلیل فرایندهای مالی
  • طرح تجاری
  • پیش بینی درآمد
  • و غیره

کدام شرکت ها از نرم افزار کامفار استفاده می کنند؟

امروزه بسیاری مراکز معتبر با خرید نرم افزار کامفار به علت دقت و صحت اطلاعات و همچنین قابلیت های منحصر به فردش بهره مند گشته اند که از آن میان می توان موارد ذیل را نام برد: مهندسین مشاور پارس جویاب، شرکت مهندسی سپاسد، پاسارگاد پلیمر، گروه بهمن (شرکت سهامی عام)، مرکز ماشین های اداری ایران (مادیران)، مهندسین مشاور مهراز نقش، شرکت دارو سازی تهران شیمی، برکت تل (وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره))، پیشگامان نوآوران دانا، دارو سازی داملران رازک، مهد امید آرین، شرکت تجارت عمران آباد گران ابرار، فولاد گستران هرمز، آب و فاضلاب خراسان رضوی، آرتا جوجه سبلان، شرکت نفت پاسارگاد، خدمات بازرگانی آینده نگر مهر، سرمایه گذاری غدیر، کارگزاری توسعه سرمایه دنیا، سیمان فارس نو، گروه انرژی دانا، اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی استان کرمان، شرکت صنایع آهن و فولاد سرمد ابر کوه، شرکت معدنی گنج آفرینان ایرانیان، توزیع نیروی برق تهران بزرگ، آتیه اندیشان مس، کاویان پردازان پولاد، آورند پلاستیک، موسسه توانمند سازی بازنشستگان نیروهای مسلح، شرکت شیمبار، شرکت ماشین سازی ویژه، شرکت سبد گردان کاریزما (سهامی خاص)، سازمان توسعه تجارت ایران، مهندسین مشاور سنجش، امکان، طرح و… . تجزیه-و-تحلیل-داده-ها-با-نرم افزار-کامفار-کامفار-پرو چرا نرم افزار کامفار؟ با نظر به ارگان هایی که از خرید نرم افزار کامفار استقبال نموده و از آن جهت تدوین گزارش توجیهی مبتنی بر امور مالی استفاده می کنند، این امر استنباط می گردد که نرم افزار کامفار مزایایی دارد که بسیاری افراد حقیقی و حقوقی را جهت استفاده از آن ترغیب نموده است. به طور خلاصه راجع به نرم افزار کامفار می توان اینگونه اظهار داشت که این نرم افزار به خوبی قابلیت ارزیابی اقتصادی و مالی در زمینه طرح های احداث، توسعه، بازسازی، نو سازی و… را دارد. البته لازم به ذکر است خرید نرم افزار کامفار محدودیت کاربری ندارد و در این راستا کلیه صنایع می توانند از آن بهره مند گردند. شرکت بامداد قرن خرید نرم افزار کامفار را برای تمامی کاربران مقدور نموده است.
  • Mim Wr

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی