آریا موزیک

دانلود آهنگ جدید

آریا موزیک

دانلود آهنگ جدید

گیت RF
فرش کاشان
کاغذ دیواری سقف آشپزخانه
آموزش تهیه فایل کامفار
دکوراسیون مغازه
تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول
سیستم اتوماسیون باشگاهی
کیف لپ تاپ دلسی
سیالیس دفترچه ای
کارشناس خرید خودرو

تعمیر دستگاه تصفیه آب CCK

شنبه, ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۸:۴۴ ب.ظ

تعمیر دستگاه تصفیه آب CCK

دستگاه‌های تصفیه‌ی آب با حذف مواد شیمیایی، میکروب‌ها، فلزات سنگین، کلر و دیگر مواد مضر موجود در آب تصفیه شده‌ی شهری از بروز بسیاری از مشکلات و بیماری‌های ناشی از نوشیدن آب ناسالم پیشگیری و آبی گوارا برای نوشیدن فراهم می‌کنند. افزایش تقاضا برای دستگاه‌های تصفیه آب خانگی باعث شده تا شرکت‌های متعددی اقدام به تولید این دستگاه‌ها کرده و با بهبود تدریجی عملکرد آن‌ها کیفیت آب مصرفی ‌را هرچه بیشتر افزایش دهند. در این بین شرکت CCK از جمله شرکت‌هایی ست که تولیدات آن در کشور شناخته‌شده‌تر هستند و متقاضیان نسبتاً بیشتری نسبت به دیگر شرکت‌های تولیدکننده‌ی دستگاه تصفیه آب دارند. در این نوشته به معرفی این شرکت، ویژگی‌ها و مشکلات مربوط به محصولات آن و نیز به تعمیر دستگاه تصفیه آب CCK خواهیم پرداخت. به‌سبب اجرای طرح‌های تحقیقاتی متعدد توسط شرکت CCK برای بهبود کارایی تولیدات این شرکت، دستگاه‌های تصفیه آب خانگی CCK عموماً تا سال‌ها بدون هیچ مشکل و ایرادی کار می‌کنند، اما به هر صورت دستگاه تصفیه آب دستگاهی ست که به‌طور پیوسته مورد استفاده قرار می‌گیرد و احتمال بروز مشکل در آن در نتیجه‌ی غفلت در نگهداری صحیح از دستگاه، استهلاک آن، حوادث مختلف و … وجود دارد. نکته این‌جا ست که سیستم این دستگاه‌ها به‌گونه‌ای است که عیب‌یابی و تعمیر آن تخصص و مهارت ویژه را می‌طلبد و به همین سبب توصیه می‌شود در صورت مواجهه با هر مشکلی در این دستگاه از اقدام خودسرانه برای تعمیر آن خودداری گردد. در همین راستا دیجی تعمیرکار مرکز مجاز تعمیر دستگاه تصفیه آب CCK آماده است تا خدمات تعمیر این دستگاه را با استفاده از تخصص، تجربه و مهارت تکنسین‌های خود به ساکنان محترم در تمامی نقاط شرق و غرب تهران ارائه نماید. در ادامه بیشتر با خدمات دیجی تعمیرکار مرکز مجاز تعمیر دستگاه تصفیه آب CCK آشنا خواهیم شد.

تاریخچه شرکت CCK

شرکت تایوانی CCK از سال 1992 تا کنون در زمینه‌ی تولید دستگاه‌های تصفیه‌ی آب فعالیت دارد. این شرکت در طول سال‌های فعالیت خود در این زمینه توانسته اعتبار بسیاری را در بازارهای بین‌المللی به دست آورد و به‌سبب انجام پروژه‌های تحقیقاتی پرشمار و طراحی و ساخت دستگاه‌های تصفیه آب باکیفیت، قادر به کسب شمار زیادی گواهینامه‌های معتبر جهانی مانند گواهینامه‌ی NSF یا گواهینامه‌ی بنیاد ملی بهداشت جهانی، گواهینامه‌ی سازمان غذا و داروی آمریکا، گواهینامه‌ی انجمن کیفی آب دنیا یا WQA، گواهینامه‌های ایزو و … شود. دستگاه‌های تصفیه آب خانگی شرکت CCK در کشور ما نیز متقاضیان بسیاری دارد و خانواده‌های زیادی هنگام خرید یک دستگاه تصفیه خانگی، برند CCK را به دیگر برندها ترجیح می‌دهند.

آشنایی با دستگاه‌های تصفیه آب شرکت CCK و مشکلات مرتبط با آن‌ها

همان‌طور که اشاره شد شرکت CCK یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه‌ی تولید تصفیه‌کننده‌های خانگی آب است. دستگاه‌های تصفیه آب ساخت این شرکت از جدیدترین روش‌ها برای تصفیه‌ی آب به بهترین نحو ممکن بهره می‌برند. دستگاه تصفیه آب 6 مرحله‌ای یا 6 فیلتر شرکت CCK یکی از بهترین تولیدات آن است که با استفاده از فیلتر ممبران، اسمز معکوس و نیز فیلترهای قلیایی می‌تواند به نحوی مؤثر تمامی مواد مضر موجود در آب شهری را جذب کرده و آبی کاملاً سالم را در اختیار مصرف‌کننده قرار دهد. در حال‌حاضر دستگاه‌های تصفیه آب دارای فیلتر اسمز معکوس یا RO بهترین نوع دستگاه تصفیه آب هستند. این فیلتر باعث می‌شود تا دستگاه بتواند کوچکترین ذرات موجود در آب را نیز جذب کند. فیلترهای قلیایی موجود در دستگاه‌های تصفیه آب CCK آب را از حالت اسیدی، که برای سلامت بدن زیان بسیار دارد، خارج کرده و آن را قلیایی می‌سازند. دستگاه‌های 6 مرحله‌ای تصفیه آب CCK علاوه بر این‌ها در مرحله‌ی آخر، مواد معدنی مورد نیاز بدن را به آب اضافه می‌کنند تا در مجموع آبی سالم، گوارا و بدون هیچ طعم و بویی را برای مصرف‌کنندگان فراهم سازند. شرکت CCK علاوه بر دقت در به‌کارگیری بهترین فیلترها برای تصفیه‌ی آب، در طراحی محصولات خود از بهترین مواد اولیه برای ساخت مخزن ذخیره‌ی آب به‌صورتی کاملاً بهداشتی استفاده می‌کند. علی‌رغم تمامی ویژگی‌هایی که دستگاه‌های تصفیه آب CCK دارند، امکان بروز برخی مشکلات در عملکرد آن‌ها، همانند هر دستگاه دیگری، محتمل است. برخی از مشکلات رایج دستگاه که نیاز به تعمیر دستگاه تصفیه آب CCK را ضروری می‌سازند به شرح زیر هستند:
  • اختلال در کارکرد پمپ دستگاه
  • تصفیه نکردن کامل آب
  • نشت آب از قسمت‌های مختلف دستگاه
  • طعم یا بو داشتن آب تصفیه شده
  • صدا و لرزش غیرعادی دستگاه
  • کم بودن جریان آب خروجی دستگاه یا قطع شدن آن
  • و …
تعمیر دستگاه تصفیه آب سافت واتر

تاریخچه برند سافت واتر

یکی از قدیمی ترین برندهای تولید کننده دستگاه تصفیه آب، سافت واتر است. کیفیت و کارایی محصولات این برند همواره زبانزد خاص و عام بوده است. برند سافت واتر اصالتا در کشور تایوان است اما تحت لیسانس کشور آمریکا انواع دستگاه تصفیه آب را تولید می‌کند. دستگاه تصفیه آب سافت واتر طی آزمایشات متعدد کیفیت سنجی شده و روز به روز از لحاظ امکانات بهبود یافته است. با این وجود تعمیر دستگاه تصفیه آب سافت واتر نیازمند دانش مربوط به ارتقای کیفی این محصول است و همچنین نیاز به تجهیزات لازم دارد. دیجی تعمیرکار با ارائه بهترین خدمات در کم‌ترین زمان ممکن قادر به حل تمام مشکلات و خرابی‌های این مدل دستگاه تصفیه آب است.

عیب‌های متداول دستگاه تصفیه آب سافت واتر

چنان‌چه از دستگاه تصفیه آب سافت واتر استفاده می‌کنید، باید بدانید یک سری عیب‌های متداول در معرض بروز بر روی این دستگاه هستند که عبارتند از:
  • خاموشی بی‌دلیل دستگاه
  • خاموش و روشن شدن پی در پی
  • روشن نشدن دستگاه
  • عدم تصفیه با کیفیت آب
  • عملکرد بی‌وقفه
  • مزه یا بوی نا مطبوع آب
  • نشت آب از دستگاه
  • ایجاد سر و صدا هنگام کارکرد
  • عدم خروج آب از شیر
  • و…
برای حل این عیب‌ها کارشناسان دیجی تعمیرکار دوره‌های آموزشی تخصصی دیده‌اند، لذا به سهولت قادر به تعمیر دستگاه تصفیه آب سافت واتر هستند.

نحوه تعمیر اصولی دستگاه تصفیه آب سافت واتر

به طور خلاصه می توان گفت عملکرد دستگاه تصفیه آب به گونه ای است که در مراحل گوناگون عملیات پاکسازی و سالم سازی آب صورت می‌گیرد. هر کدام از این مراحل به بخش خاصی از دستگاه مربوط بوده و لذا اختلال در عملکرد نشان از خرابی یک قطعه در دستگاه تصفیه آب است. برای تعمیر دستگاه تصفیه آب سافت واتر به صورت اصولی در مرحله اول باید دستگاه عیب یابی شود. مرحله عیب یابی مهم ترین مرحله در تعمیرات به شمار می‌رود، چرا که تنها در صورت عیب یابی درست، مشکل دستگاه حل می‌شود و در غیر این صورت تعمیرات به رفع مشکل نپرداخته بلکه احتمال خرابی و آسیب بیشتر نیز وجود دارد که با هزینه بالاتری همراه خواهد بود. البته لازم به ذکر است هنگام عیب یابی سیستم، نحوه تعمیر و همچنین هزینه آن مشخص می‌شود. برای حل مشکل خرابی دستگاه تصفیه آب برند سافت واتر، دیجی تعمیرکار تدابیر ویژه ای اندیشیده و با تخصیص بخشی از نیروی خود به تعمیر دستگاه تصفیه آب سافت واتر به صورت کاملا تخصصی وارد عمل خواهد شد. در این راستا تکنسین های کار آزموده به طور مرتب آموزش‌های لازم را می‌بینند و با دانش، تجهیزات و تجربه بالا آماده خدمت رسانی به شما هستند.

تعویض یا تعمیر قطعات دستگاه تصفیه آب سافت واتر

هزینه تعمیر دستگاه تصفیه آب سافت واتر به تعویض قطعه و یا تعمیر آن بستگی دارد. دیجی تعمیرکار با اولویت قرار دادن تعمیر قطعات اصلی، موجب کاهش چشمگیری در هزینه تعمیرات می‌شود. کارشناسان خبره این تعمیرگاه مجاز، به خوبی توانایی تعمیر قطعات را داشته و حدالامکان با اولویت تعمیر به جای تعویض وارد عمل می‌شوند. قابل توجه است متخصصان دیجی تعمیرکار در صورت نیاز به تعویض قطعه تنها از قطعات ارجینال و فابریک برند سافت واتر استفاده می‌کنند و لذا کیفیت و کارایی دستگاه برای طولانی مدت تضمین می شود.

مزایای تماس با دیجی تعمیرکار

آب آشامیدنی مهم ترین نیاز انسان است که باید از لحاظ کیفی سالم باشد، چرا که یک سوم بدن انسان را آب تشکیل می‌دهد. خرابی دستگاه آب تصفیه کن منجر به اختلال در عملکرد بدن شده و سلامت کلیه ها را به خطر می اندازد، لذا در اسرع وقت باید برای تعمیر دستگاه تصفیه آب واتر سافت اقدام کرد. در این راستا برای بهره مندی از بهترین خدمات می‌توانید با دیجی تعمیر کار تماس بگیرید، چرا که این تعمیرگاه مجاز با اعزام تکنسین به محل، عملیات تعمیر را در کم‌ترین زمان ممکن انجام خواهد داد. علاوه بر این کیفیت و تضمین آن نیز برتری کار این مجموعه را به نمایش می‌گذارد. در حقیقت خدمات بی نظیری چون: زمان برنامه ریزی شده، تعمیر دقیق و سریع، عدم نیاز به حمل و نقل، قیمت مناسب و… موجب جلب رضایت مشتریان می شود. تعمیر دستگاه تصفیه آب پیوریتک

تعمیر دستگاه تصفیه آب پیوریتک

مدل‌های مختلفی از دستگاه‌های تصفیه آب خانگی در بازار وجود دارند که با مارک‌های مختلف عرضه می‌شوند. بهترین و سالم‌ترین دستگاه‌های تصفیه آب خانگی، دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس است که به تصفیه آب RO شناخته شده است. این دستگاه پمپ و مخزن دارد و با شیر اتومات برقی کار می‌کند. نوع تقلبی دستگاه تصفیه آب، بدون مخزن و پمپ است که عمل تصفیه آب را بصورت کاملا سطحی انجام می‌دهد و قیمت آن هم نصف قیمت دستگاه 6 مرحله‌ای استاندارد است. سیستم اسمز معکوس تصفیه آب، اول تمام املاح مفید و مضر آب آشامیدنی را حذف کرده و بعد املاح مفید را به آب اضافه می‌کند. بهترین دستگاه‌های تصفیه آب خانگی ساخت کشور تایوان هستند. مانند دستگاه تصفیه آب پیوریتک که از بهترین نمونه‌های موجود است. حتی با وجود توجه و نگهداری درست هم هیچ وسیله‌ای وجود ندارد که دچار اشکال نشود. دستگاه تصفیه آب خانگی هم مستثنا نبوده و درهر صورت با گذر زمان و استفاده‌ی مداوم دچار اشکالاتی می‌شود. دیجی تعمیرکار، تعمیرکاران باتجربه، دوره دیده‌‌ و مسلط بر تعمیر دستگاه تصفیه آب و بخصوص دستگاه تصفیه آب پیوریتک دارد که با درخواست‌تان به منزل‌ شما فرستاده می‌شوند. می‌توانید با خاطری آسوده تعمیر دستگاه تصفیه آب پیوریتک را به متخصصان دیجی تعمیرکار بسپارید و از نتیجه‌ی کار مطمئن باشید.

آشنایی با دستگاه تصفیه آب پیوریتک

پیوریتک Puritec ، یک برند مشهور تایوانی در دستگاه تصفیه آب خانگی است که محصولات آن با کیفیت بالا و اصل هستند. تصفیه آب پیوریتک دستگاه بسیار معروفی بین دستگاه‌های تصفیه آب است که دو مدل دارد. مزیت این دستگاه داشتن یک آداپتور فیشی پمپ است که با یک سوکت از دستگاه قطع شده و با همان سوکت برق را به پمپ دستگاه منتقل می‌کند. مخزن این دستگاه معمولا تانک پک تایوان است که با یک تیوپ بهداشتی و تحت فشار تولید می‌شود. دستگاه تصفیه آب پیوریتک یک دستگاه تصفیه آب شش مرحله ای اسمز معکوس است یعنی شش مرحله فیلتراسیون دارد و بعد از گذراندن آب از شش مرحله، فیلتر تصفیه آب، آبی پاکیزه و سلامت به شما خواهد داد. پیوریتک به معنای پاکی و پاک‌کننده است.

رایج‌ترین مشکلات دستگاه تصفیه آب پیوریتک

1- احتیاج به تعویض فیلتر

این دستگاه زیر سینکی مانند تمام دستگاه‌های تصفیه آب بعد از مدتی احتیاج به تعویض فیلتر تصفیه آب خواهد داشت که تعویض فیلتر تصفیه آب هم به رعایت اصول خاص خود نیاز دارد پس این کار را به متخصص خود بسپارید. اقدام به‌موقع برای تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی پیوریتک، باعث می‌شود دستگاه بهتر کار کند و عدم تعویض به‌موقع این فیلتر عملکرد دستگاه را مختل می‌کند. توجه داشته باشید فیلتری که تهیه می‌کنید اورجینال باشد در غیر این صورت به دستگاه آسیب وارد می‌شود.

2- کارنکردن دستگاه تصفیه آب خانگی پیوریتک

اگر دستگاه تصفیه آب خانگی پیوریتک بعد از نصب توسط تکنسین مربوطه کار نکرد، اما صدای خفیفی از آن بلند شد، ممکن است در کابل دستگاه ایرادی وجود داشته باشد. در این‌صورت باید سریعا کابل توسط یک تعمیرکار متخصص بررسی و تعویض شود. درصورت جدی‌تر بودن ایراد دستگاه و مشکل در IC، ترانسفورماتور و یا خازن‌ها نیاز به تعویض PCBیا برد الکترونیکی دستگاه است.

3- کم بودن میزان آب خروجی از شیر

اگر فاکتور TDS بالا باشد یا فشار آب شدید باشد ممکن است آب خروجی از شیر مخصوص دستگاه تصفیه آب پیوریتک، کم شود. در صورت اصلاح نشدن ایراد بعد از گذشت یک الی دو روز نیاز به حضور تعمیرکار مربوطه برای بررسی خواهد بود.

4- طعم یا بوی بد آب خروجی از شیرمخصوص دستگاه

بلافاصله بعد از نصب دستگاه تصفیه آب پیوریتک از آب خروجی از شیر مخصوص آن استفاده نکنید. بعد از تعویض فیلترها هم ممکن است با بو و طعم بد مواجه شوید. در این موارد شیر مخصوص را برای مدتی باز بگذارید تا آب مخزن دستگاه به‌طور کامل خالی شود.

5- نشت آب از دستگاه تصفیه آب پیوریتک

اگر اتصالات فیلترهای دستگاه تسویه به بدنه محکم نباشند، امکان نشت آب از هر قسمت دستگاه وجود دارد. درغیر این صورت امکان فشار بالای آب ورودی وجود دارد که برای رفع این ایراد باید تعمیرکار به بررسی دستگاه پرداخته و بعد مطمئن شود که آب شیر اصلی روی بیشترین درجه از فشار تنظیم نشده باشد و اگر اینچنین بود فشار آب را کم کند چراکه اعمال فشار بیش‌ازحد به فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی پیوریتک باعث کاهش عمر دستگاه خواهد شد.
  • Mim Wr

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی