آریا موزیک

دانلود آهنگ جدید

آریا موزیک

دانلود آهنگ جدید

گیت RF
فرش کاشان
کاغذ دیواری سقف آشپزخانه
آموزش تهیه فایل کامفار
دکوراسیون مغازه
تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول
سیستم اتوماسیون باشگاهی
کیف لپ تاپ دلسی
سیالیس دفترچه ای
کارشناس خرید خودرو

مغرور

يكشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۷:۴۲ ب.ظ
دانلود آهنگ جدید مغرور شایان اشراقی
و اینار میخوام تو این پست یه آهنگ بهتون معرفی کنم، آهنگی که صدای خوانندش خاصه، دانلود کنین..
دانلود آهنگ مغرور با دو لینک مستقیم 128 و 320 و به همراه متن شعر در ادامه
نکنه فکر کردی بخوای بری سمت در
دوباره یکی میرسه و درو میبنده
نرو بی جنبه نرو بی جنبه …
خودت نه ولی اون چشای لعنتی
.+-+/–/+-+.
همیشه تو هر شرایطی منو میفهمه
نرو بی جنبه نرو بی جنبه …
من مغرورم یکم اگه تو بری منم مجبورم برم
نزار اون چشما مغرورم بشن
.+-+/–/+-+.
نرو بمونیم دست تو دست هم
من مغرورم یه کم اگه تو بری منم مجبورم برم
نذار اون چشما مغرورم بشن
نرو بمونیم دست تو دست هم
//././../♫♫♫
منو نمیبینی از رفتارات معلومه
جلوتو نمیگیرم نمیکنم مجبورت
سمتم الکی نیا دلی اومدن خوبه
زندگی بعد تو میشه واسم سخت سخت
.+-+/–/+-+.
کاش نمیشد اینجوری به تو وابسته شم
تو برنده شدی این عشقو بازنده من …
من مغرورم یکم اگه تو بری منم مجبورم برم
نزار اون چشما مغرورم بشن

منبع: دانلود آهنگ جدید مغرور شایان اشراقی

  • Mim Wr

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی