آریا موزیک

دانلود آهنگ جدید

آریا موزیک

دانلود آهنگ جدید

گیت RF
فرش کاشان
کاغذ دیواری سقف آشپزخانه
آموزش تهیه فایل کامفار
دکوراسیون مغازه
تعمیر ماشین لباسشویی ویرپول
سیستم اتوماسیون باشگاهی
کیف لپ تاپ دلسی
سیالیس دفترچه ای
کارشناس خرید خودرو

İnanmak, inanmak

جمعه, ۱۵ تیر ۱۳۹۷، ۰۳:۳۴ ق.ظ

به موقع شنیدن موسیقی حس و حالتان خوب می‌ شود و احساس آرامش می‌ کنید گویی که از تمام مشکلات زندگی رها شده‌اید! با ما همراه شوید تا در ادامه یک سایت بروز برای دانلود آهنگ به شما معرفی نماییم …

İnanmak, inanmak istiyorum sana
اینانماک، اینانماک ایستییوروم سانا

Anlatsana her şeyi baştan
آنلاتسانا هر شِیی باشتان

Bir daha çok sevsen de gitmelisin
بیر داها چوک سِوسن ده گیتمِلیسین



Öyle mi? Bence sen yalancının birisin
اویله می ؟ بِنجه سن یالانجینین بیریسین

Çok sevsen de gitmelisin
چوک سِوسن ده گیتمِلیسین
-/..♫
Öyle mi? Bence sen yalancının birisin
اویله می ؟ بِنجه سن یالانجینین بیریسین

Söylesene sevdam
سویلِسِنه سِودام
دلم آرامشی میخواد که با حس تو پیدا شه
میدونم عشق و احساسم میتونه با تو معنا شه
00000
حالا که تو دوسم داری دیگه مال منه دستات
از اون روزی که دل بستی تماشایی شده چشمات
00000
چه جذابیتی داره ببین این زندگی با تو
همش حال دلم خوبه نمیگیره کسی جاتو
00000
من این آرامشو دائم به احساس تو مدیونم
چقدر خوبه که تو هستی نباشی من نمیتونم
00000
چقدر خوبه که اینجایی نمیشه لحظه ای بی تو
چه حسی توی چشماته دلم خوشه که هستی تو
00000
حالا که تو دوسم داری دیگه مال منه دستات
از اون روزی که دل بستی تماشایی شده چشمات
00000
چه جذابیتی داره ببین این زندگی با تو
همش حال دلم خوبه نمیگیره کسی جاتو
00000
من این آرامشو دائم به احساس تو مدیونم
چقدر خوبه که تو هستی نباشی من نمیتونم

دانلود آهنگ الیاس یالچینتاش

Biri vardı çoktan izi kaldı kalpte
Çamımın damlasında
♬..♫
Duruyormuş orda sanki bir düşmancasına
Sevemezmisin aşkı bağlayamazmı gönlümün bahçesine
.***.+
Kanadım kırıldı bak yağmurum ol yağ yüzüme
Tükendim çok yaraları açan


الیاس یالچینتاش ایچیمدکی دومان


در همانجا ایستاده است طوری که انگار دشمنم هست
توانایی عاشق شدن نداری؟ نمی‌ توانی عشق را به باغچه دلم ببندی
♩♪♫.♬.♫/♪/♩
ببین که بال‌ هایم شکسته اند، مثل باران باش و به صورت ببار
دیگر تمام شده ام، ای کسی که زخم‌ های زیادی را باز کرده‌ ای

  • Mim Wr

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی